عطر ادکلن زنانه لانکوم لا ویه است بله


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : جمعه 13 فروردين 1400
بازدید : 154
نویسنده : مدیر سایت

لانکوم لا ویه است بله (LANCOME - La Vie Est Belle) یک عطر زنانه گرم با طراحی زنانه، لوکس، جذاب و قیمت نسبتاً گران که منتخب بسیاری از بانوان خوش تیپ امروزی است.
La vie est belle یک عبارت فرانسوی است و به معنی «زندگی زیباست» و عطر «لا ویه است بله» هم با اتکا به همین شعار ساخته شده است. بانوان جوان و زیبا با انتخاب لانکوم لا ویه است بله راهی به‌سوی خوش‌بختی و شادمانی در زندگی به خود باز می کنند. این جمله ندابخش آن است که لانکوم لا ویه است بله حس زنانگی ناب و شادمانه با غلظتی نیرومند و انرژی‌بخش را به خوبی منتقل خواهد کرد.
«لا ویه است بله» عطر زنانه مدرن و پیچیده است که مجموعه ای از روایح تند و شرقی را در کنار سویه های گلی و شیرین قرار داده است. در لا ویه است بله رایحه‌ گل‌های زنبق بهاری با حالت خاکی و زمینی با رایحه نعناع هندی به زیبایی آمیخته شده است. این رایحه‌ها در کنار رایحه دلپذیر رشته شکر و رایحه گرم و هوس‌انگیز وانیل قرار می گیرند و در انتها رایحه‌های گل‌فام دیگر مانند یاس رازقی و شکوفه پرتقال تونسی هم این آمیزه جذاب را تکمیل می کنند.
در طراحی بطری عطر از شاهکارهای آرشیو کمپانی لانکوم الهام گرفته شده است و نمادی از میراث غنی لانکوم است. طراحی بسیار زیبای شیشه عطر و محلول خوشرنگ عطر که با یک طرح برگ لطیف و زیبا مزین شده است.
دومنیک روپیون، اولیویه پولژ و آن فلیپو عطارهای این عطر زنانه هستند که در سال 2012 با ترکیباتی که عنوان کرده ایم عطر گُلی میوه ای شیرینی را به وجود آورده است.
اگر به دنبال یک هدیه مناسب برای یک بانوی جوان بالای 20 سال به عنوان هدیه ولنتاین، هدیه روز زن، روز مادر یا روز تولد زن دوست داشتنی زندگیان هستید؛ بدانید که لانکوم لا ویه است بله عطری کاملاً مناسب و شایسته است.
اگر هم خودتان یک بانوی جوان هستید هم در خرید عطر لانکوم لا ویه است بله به هیچ وجه تردید نکنید. این ادکلن زنانه هم برای استفاده روزانه مناسب است و هم اگر معاشرت و مهمانی های شبانه هستید می توانید لذت بی پایانی از رایحه دلپذیر عطر ببرید. اما در یک نگاه کلی و نظرسنجی هایی که انجام شده است. اکثراً معتقدند لانکوم لا ویه است بله بیشتر مناسب شرایط های رسمی و مهم است. مهمانی های شبانه، مراسم های عروسی، قرارهای خواستگاری رسمی یا هر محفل خصوصی و رسمی دیگری مثل قرار کاری مهم  و ... میزبان بسیار خوبی برای این عطر زنانه و لوکس لانکوم است.


ترکیبات لانکوم لا ویه است بله در یک نگاه

اسانس اولیه : انگور فرنگی سیاه گلابی
اسانس میانی : زنبق یاس شکوفه پرتقال
اسانس پایه : دانه تونکا وانیل نعناع هندی پرالین







:: برچسب‌ها: عطر زنانه , ادکلن زنانه , لانکوم , عطر گرم , عطر زمستانی ,

مطالب مرتبط با این پست :

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به وبلاگ من خوش آمدید

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان با عطرساز رایحتو بساز و آدرس atrsaz.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com